Змішане навчання

Кафедра сімейної медицини з курсом дерматовенерології

публічна інформація

Для підвищення якості навчального процесу і покращення його результатів викладачі кафедри вдосконалюють різні складові освітнього середовища. Однією з найвагоміших є використання Єдиної навчальної платформи СумДУ, завдяки чому студент має постійний доступ до актуального структурованого  контенту дисциплін, взаємодіє з викладачами, отримує вичерпну інформацію про всі складові навчального процесу і результати. В процесі роботи з навчальними платформами Mix, Lectur.ED, Examenarium відбувається колаборація викладачів, що підвищує якість контенту, забезпечується узгодженість навчального процесу з його результатами і можливість аналізу навчального середовища.  Використання Єдиної навчальної платформи СумДУ також вносить вагомий внесок у мотивацію студентів до навчання.

Викладачі кафедри сімейної медицини з курсом дерматовенерології використовують активні методи навчання, про що звітувала на відкритому занятті проф. Мелеховець О.К. Присутнім було продемонстровано застосування в навчальному процесі таких методів, як обернений клас (online підготовка), кейс-метод (ситуаційні завдання), інтерактивне опитування студентів з використанням власних мобільних пристроїв, рольова гра (медичний театр). Як результат впровадження даних методів навчання, можна відмітити активізацію роботи студентів як в аудиторії, так і самостійно, формування системи професійного змагання серед студентського товариства, оптимізацію засобів контролю самостійної та аудиторної роботи.

 

Окремо слід відмітити досвід використання викладачами імерсивних технологій (інтеграція віртуального змісту у фізичне середовище). За підтримки директора Організаційно-методичного центру технологій електронного навчання Юрія Зубаня, з 2020 року в навчальний процес впроваджено поєднання технологій віртуальної реальності та веб-конференцій. Високий рівень деталізації та якість 3D-візуалізації, її рухомість дають можливість розбирати тіло як конструктор та моделювати різноманітні типові і нетипові клінічні ситуації, коли віртуальний пацієнт рухається як жива людина в умовах віртуальної клініки і з ним можна виконувати різні дії.

Проф. Мелеховець О.К. є автором навчального посібника з елементами доповненої реальності, який впроваджено у вивчення дисципліни «Ендокринологія». Використовуючи власні мобільні пристрої студенти і лікарі мають можливість переглядати навчальні відео як під час аудиторних занять, так і під час самостійної роботи.

Дистанційні розробки з дисциплін, що вивчаються на кафедрі